8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

استخدام بانک صادرات سال ۹۱

استخدام بانک صادرات-نمونه سوالات آزمون های قبلی

بانک صادرات به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود برای شغل متصدی امور بانکی (تحویلدار)، تعدادی داوطلب زن (حداکثر ۲۰% در هر استان) و مرد واجد شرایط را به شرح زیر بر اساس ضوابط آیین نامه استخدامی مربوط، از طریق انجام آزمون، مصاحبه، معاینات پزشکی و … استخدام می نماید.
لیسانس با رشته¬های تحصیلی:
حسابداری ـ حقوق ـ آمار ـ کامپیوتر با گرایش¬های  «نرم افزار ـ سخت افزار» ـ فن¬آوری اطلاعات (IT) ـ صنایع با گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها ـ علوم اقتصادی با گرایش های «بازرگانی ـ نظری ـ صنعتی ـ اقتصاد کشاورزی ـ پول-وبانکداری» ـ مدیریت با گرایش های «بازرگانی ـ صنعتی ـ دولتی ـ بیمه ـ امور گمرکی ـ بانکداری ـ فن آوری اطلاعات(IT)» ـ ریاضی گرایش «محض و کاربردی»

حداکثر سن ۳۰ سال
(متولدین بعد از ۰۱/۰۲/۱۳۶۱)

حداقل معدل ۱۴

الف) شرایط استخدام:
۱-    تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران.
۲-    التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی.
۳-    متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
۴-    عدم اشتغال به کار و تعهد خدمت در کلیه سازمانها و نهادها (دولتی و خصوصی).
۵-    تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
۶-    عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان گردان.
۷-    نداشتن سابقه محکومیت قضایی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردد و همچنین عدم اشتهار به فساد اخلاقی.
۸-    انجام خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم جهت آقایان (معافیت پزشکی درصورت تأیید مراجع پزشکی بانک)
۹-     بومی شهر مورد تقاضا.
تبصره: صرفاً شهر محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم، به عنوان ملاک بومی بودن متقاضی مورد پذیرش بانک می¬باشد.

ب) نحوه ثبت نام:
۱- متقاضیان واجد شرایط به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از ساعت ۹ صبح روز سه¬شنبه مورخ ۰۲/۰۳/۱۳۹۱ با مراجعه به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.bsi.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت مذکور اقدام و شماره رهگیری خود را جهت پیگیری یادداشت نمایند. مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز سه¬شنبه مورخ ۰۹/۰۳/۱۳۹۱ تعیین گردیده و به هیچ وجه قابل تمدید نمی¬باشد.
۲ ـ قبل از واریز وجه ثبت نام، مراجعه به راهنمای ثبت نام الکترونیکی آزمون استخدامی موجود در سایت و مطالعه دقیق آگهی استخدام و اطلاع از شرایط استخدامی، پیش از شروع مراحل ثبت نام، ضروری است. زیرا پس از واریز وجه ثبت نام، استرداد آن امکان پذیر نمی¬باشد.
۳ ـ واجدین شرایط نسبت به واریز وجه ثبت نام به مبلغ ۰۰۰/۲۲۰ ریال از طریق درگاه بانک صادرات ایران و دریافت شماره پرونده و رمز عبور ثبت نام اقدام نمایند. شایان ذکر است هنگام ثبت نام، داشتن اسکن عکس ۴۳ پرسنلی تمام-رخ با پشت زمینه سفید، با عرض ۳۰۰ و ارتفاع ۴۰۰ پیکسل و با فرمت JPG در رایانه
الزامی است.
۴ ـ پس از دریافت شماره پرونده و رمز عبور نسبت به ثبت نام اقدام و با دریافت کد رهگیری نهایی از تکمیل کلیه مراحل ثبت نام اطمینان حاصل نمایند. ضمناً تا تاریخ ۱۰/۰۳/۱۳۹۱ امکان اصلاح اطلاعات وارد شده توسط داوطلبان وجود دارد.
۵ ـ مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است متعاقباً نسبت به اخذ و بررسی مدارک شناسایی، تحصیلی و … پذیرفته شدگان در آزمون اقدام و چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد از ادامه مراحل استخدامی متقاضی در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
ج) سایر نکات:
۱- جانبازان، آزادگان و خانواده محترم «شهدا، مفقودالاثرها، آزادگان و جانبازان از کار افتاده کلی (غیر قابل اشتغال)» بر اساس قوانین و مقررات مربوط از حداکثر ۵ سال ارفاق سنی بهره مند می باشند.
۲- ایثارگران عزیز فوق الذکر و فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته، از کارافتاده و مستمری بگیر بانک صادرات ایران و کارکنان قرارداد موقت بانک از پرداخت ۵۰% هزینه ثبت نام معاف می باشند.
۳- چنانچه در هر یک از مراحل استخدام و بعد از آن مشخص گردد متقاضی با مقطع تحصیلی بالاتر از مقطع اعلام شده شرکت نموده است، از تکمیل پرونده استخدامی و یا ادامه اشتغال وی ممانعت به عمل خواهد آمد.
۴- پرینت کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۳/۱۳۹۱ لغایت چهارشنبه مورخ ۲۴/۰۳/۱۳۹۱ از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی قابل دریافت میباشد.

آزمون استخدامی در روز جمعه مورخ ۲۶٫۰۳٫۱۳۹۱ رأس ساعت ۹ صبح برگزار می گردد. نشانی محل برگزاری آزمون متعاقباً در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.
مفاد آزمون استخدامی جمعاً ۱۰۰ سوال به شرح زیر می‌باشد:
شناخت عمومی رایانه،مفاهیم اولیه از اینترنت، windows ، word ، excel در سطح ICDL،۲۰ سوال
اطلاعات عمومی در زمینه بانکداری،مفاهیم بانکداری، اقتصاد، پول، سرمایه و ارز،۲۰ سوال
زبان انگلیسی،ترجیحاً زبان عمومی بانکداری داخلی،۲۰ سوال
هوش و استدلال منطقی،هوش، استدلال منطقی، حل مسأله و استعداد تحصیلی،۲۰ سوال
حسابداری و ریاضی،مفاهیم پایه حسابداری و ریاضی،۲۰ سوال

لیست شهرهای مورد نیاز

و خبر جدید و عجیب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

“ضمن پوزش به اطلاع می رساند:
جهت ایجاد هماهنگی های بیشتر برای برگزاری آزمون استخدامی بانک، تاریخ ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد گردید.”
با تشکر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان