8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت از احتمال برگزاری آزمون استخدامی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نیمه اول اردیبهشت خبر داد.

 

دکتر علیرضا میر محمد صادقی با بیان اینکه این آزمون بخشی از جذب نیروی انسانی مصوب شده در شرکت‌های ملی گاز و نفت ایران را شامل می‌شود، گفت: این آزمون استخدامی همزمان برای فارغ‌التحصیلان دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه طبق دستور العملی که وزیرنفت اعلام کرده قرار است نیروهای دکترا و فوق لیسانس در اولویت جذب نیروی انسانی صنعت نفت قرار گیرند، افزود: درحال حاضر مراحل جذب فارغ‌التحصیلان ممتاز دکترا و فوق‌لیسانس در حال انجام است.
معاون وزیرنفت با تاکید بر اینکه به این ترتیب در صورت کامل نشدن نیاز صنعت نفت در رشته‌های مختلف با نیروهای دکترا و فوق لیسانس، جذب از دارندگان مدرک لیسانس انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در منطقه پارس جنوبی به دلیل قرار گرفتن توسعه این میدان مشترک در اولویت اول صنعت نفت، آزمون سطح کارشناسی نیز همزمان با کارشناسی ارشد و دکترا انجام خواهد شد.

تشریح چگونگی جذب نیروی انسانی متخصص از طریق آزمون
وی درخصوص چگونگی جذب نیروی انسانی متخصص از طریق آزمون توضیح داد: شرط اول اینست که افراد حداقل ۶۰ درصد نمره آزمون را کسب کرده باشند؛ در این رابطه دو برابر ظرفیت مورد نیاز شامل دارندگان بیشترین امتیازات برای مصاحبه انتخاب می‌شوند. در مرحله مصاحبه موارد دیگری همچون سابقه کاری افراد و شرایط خاص ازجمله سهمیه‌های مختلفی مانند سهمیه خانواده شهدا، جانبازان، فرزندان کارکنان صنعت نفت یا فرزندان کارکنان فوت شده اعمال و درنهایت فرد پس از مصاحبه و گزینش انتخاب خواهد ش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان