8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
نورالله حيدري در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه عصر روز گذشته كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس اظهار داشت: در اين جلسه انتخابات هيئت رئيسه كميسيون برگزار شد كه براساس نتايج آن، آقاي نصيري قيداري نماينده مردم زنجان جايگزين اينجانب به عنوان سخنگوي كميسيون شد.
* پاسخ حاجي‌بابايي درباره تغييرات مديريتي "تاحدودي " قانع‌كننده بود
وي افزود: در اين جلسه همچنين وزير آموزش و پرورش براي پاسخگويي به سؤالات و شبهات نمايندگان در خصوص برخي از مسائل اين وزارتخانه در كميسيون حاضر شد.
حيدري ادامه داد: يكي از محورهاي صحبت‌هاي نمايندگان موضوع انتصاب‌ها و تغييرات در اين وزارتخانه بود كه اعضاي كميسيون نسبت به آن گلايه‌مند بودند كه چرا مديريت‌هاي درون آموزش و پرورش در كوتاه‌مدت تغيير مي‌كند و به نوعي خواهان ايجاد ثبات در اين مسئوليت‌ها بودند.
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس اظهار داشت: وزير آموزش و پرورش نيز در پاسخ به گلايه اعضاي كميسيون اعلام كرد كه سعي ما بر كيفي‌سازي كارها بوده و تلاش كرده‌ايم تا نيروهاي توانمندتري را به كار بگيريم و البته سعي ما نيز اين است كه تغييرات مديريتي در آينده كمتر شود.
وي خاطرنشان كرد: پاسخ حاجي‌بابايي در اين رابطه تا حدودي قانع‌كننده بود و قرار شد تا در آينده نشست ديگري در اين رابطه داشته باشيم.
* امكان ادامه فعاليت افراد "فاقد " شرايط شركت در آزمون سوم تير
حيدري با اشاره به بررسي ابهامات موجود در رابطه با آزمون سوم تيرماه براي تعيين تكليف معلمان حق‌التدريس و آموزشياران نهضت سوادآموزي عنوان كرد: در اين رابطه وزير آموزش و پرورش اعلام كرد كه اگر كساني شرايط لازم را براي شركت در آزمون سوم تيرماه نداشته اما «در حال حاضر مشغول به فعاليت باشند»، از كار آنها جلوگيري نمي‌شود و به صورت حق‌التدريس يا آموزشيار به كار خود ادامه مي‌دهند تا در آينده وضعيت آنها معلوم شود.
نماينده مردم اردل و فارسان در مجلس افزود: همچنين كساني هم كه در آزمون شركت مي‌كنند، دو دسته خواهند بود كه بر اين اساس يا پذيرفته مي‌شوند و يا رد مي‌شوند كه اگر پذيرفته نشوند، در شرايط فعلي به كار خود ادامه مي‌دهند، بنابراين به نظر مي‌رسد نگراني خاصي براي اين نيروها وجود ندارد و وضع موجود آنها به هم نمي‌خورد.
* زمان خاصي براي اعلام اسامي "4 هزار آموزشيار استخدامي " اعلام نشد
وي در رابطه الزامي بودن يا نبودن شركت در اين آزمون نيز تصريح كرد: كساني كه در فعاليت آنها فاصله افتاده است و با آموزش و پرورش قطع رابطه كرده‌اند، الزاماً بايد در آزمون شركت كنند تا تعيين تكليف شوند.
حيدري اظهار داشت: وزير آموزش و پرورش در اين جلسه در رابطه با زمان اعلام اسامي 4 هزار آموزشيار واجد شرايط استخدام براساس مصوبه 15 مهر 88 مجلس نيز گفت كه در فرصت قانوني 5 ساله تمام اين افراد استخدام مي‌شوند، اما زمان خاصي را براي انتشار اسامي اعلام نكرد.
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در پايان افزود: اعضاي كميسيون سؤالاتي نيز در رابطه با وضعيت مراكز تربيت معلم و تأسيس دانشگاه ويژه فرهنگيان داشتند كه از سوي وزير اعلام شد كارهاي مربوط به اين موضوع براساس قانون در حال پيگيري است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان