8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي با اعلام جزئيات نحوه استخدام نيروهاي حق التدريس جديد گفت: برخي از اين نيروها بايد در آزمون استخدامي شركت كنند.
علي عباسپور تهراني فرد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان دقيق استخدام معلمان حق التدريس در آموزش و پرورش كه اوايل ديماه مجلس به آن راي داد گفت: برخي از معلمان حق التدريس كه ناپيوسته در مدارس تدريس داشته اند يا به مدت يك يا دو سال به عنوان معلم شركتي فعاليت مي كردند بايد در آزمون استخدامي كه وزارت آموزش و پرورش مكلف به برگزاري آن شد، شركت كنند.

نماينده مردم تهران افزود: همچنين وزارت آموزش و پرورش موظف شده كه تا 6 ماه پس از تصويب قانون يعني تا پايان تيرماه سال 1390 اين آزمون را براي معلمان حق التدريس برگزار كند.

رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس درباره زمان استخدام معلمان حق التدريسي كه سابقه آنها كامل است، گفت: اما معلماني كه با مدرك كارداني پنج سال سابقه پيوسته و كارشناسي چهار سال سابقه پيوسته دارند بايد از زمان تصويب قانون تا كامل شدن ظرفيت 60 هزار نفر استخدام شوند.

بر اساس مصوبه اخير مجلس مقرر شد تا معلمان حق‌التدريس با مدرك كارشناسي و با چهار سال سابقه و نيز با مدرك كارداني و با پنج سال سابقه در قالب قانون استخدام 60 هزار معلم حق‌التدريسي در اولويت استخدام آموزش و پرورش قرار گيرند و در رابطه با آموزشياران نهضت سواد‌آموزي نيز كساني كه تا كنون 60 ماه سابقه فعاليت مستمر دارند در اولويت استخدام قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان