8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

مهر: رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی، آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات استخدام 40 هزار نیرو در آموزش و پرورش گفت: جدول آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حال نهایی شدن است و دفترچه نحوه برگزاری آزمون بزودی منتشر می شود.

اسدالله اسدی گرمارودی با اعلام این خبر افزود: گزارش کامل نحوه برگزاری آزمون پس از تکمیل شدن توسط وزیر آموزش و پرورش اعلام می شود.

پیش از این وزیر آموزش و پرورش از استخدام 40 هزار معلم از طریق برگزاری آزمون خبر داده و گفته بود این معلمان از سال تحصیلی 90-89  کار خود را آغاز می کنند.

رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی، آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات برگزاری آزمون نیز گفت: پس از اعلام رسمی برگزاری آزمون از طریق جراید عمومی، آن را در دو مرحله عمومی و تخصصی برگزار می کنیم و سپس از پذیرفته شدگان آزمون مرحله دوم مصاحبه و گزینش به عمل می آید و پس از آن نیز دوره های کوتاه مدت تربیت مدرس را برای آنها برگزار خواهیم کرد.

استخدام از میان افراد با مدارک کارشناسی و بالاتر

اسدی گرمارودی در پاسخ به این سئوال که " آیا دارندگان مدرک کاردانی نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند؟" گفت: طبق مصوبه مجلس، تنها افرادی که دارای مدرک لیسانس هستند می توانند در آموزش و پرورش استخدام شوند بنابراین افراد با مدرک کاردانی نمی توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان