8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در کاشان، عباسعلی فراهتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجوز تاسیس این رشته پس ازموافقت دانشگاه پیام نور استان اصفهان و در نهایت شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری پس از دوسال در دانشگاه پیام نور کاشان صادر شد واز دانشجویان ترم بهمن در این دانشگاه ثبت‌نام شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام دانشجویان این رشته در دانشگاه پیام نور کاشان از طریق دوره فراگیر و آزمون ورودی کنکور سال 90 ، افزود: تعداد 15 نفر آموزش محور و 15 نفر نیز پژوهش محور در این رشته از طریق دوره‌های فراگیر برای تحصیل در ترم بهمن سال جاری ثبت‌نام شده‌اند.

به گفته وی دانشجویان دوره آموزش محوراین رشته به جای ارایه پایان نامه برای دفاع چهار واحد درسی و دانشجویان پژوهش محور در پایان دوره تحصیلی برای دفاع، پایان نامه ارایه می‌دهند.

رییس دانشگاه پیام نور کاشان گفت: درخواست و استقبال دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته‌های حقوق و فقه و مبانی حقوق دانشگاه پیام نور کاشان در گرایش به تحصیلات تکمیلی علوم دینی از دیگر دلایل نیاز به تاسیس رشته کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی دراین دانشگاه است.

فراهتی خاطرنشان کرد: اشتغال به کار وکالت، مجوز تاسیس سردفتری اسناد رسمی، سردفتری ازدواج و طلاق، مشاوره حقوقی و قضاوت از جمله مزایای تحصیل در رشته کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی است.

منبع : ایسنا   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان