8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: طی دو سال آینده ما با کاهش شدید نیروی انسانی در سازمان مواجه هستیم که باید از همین حالا مجوزهای لازم را برای جبران آن و تامین نیروی انسانی مورد نیاز اخذ کنیم.
 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، مجید قدمی بااشاره به مشکلات نیروی انسانی این سازمان ،اظهار کرد: سازمان آموزش و پرورش استثنایی سازمانی است که تمام فعالیت های وزارتخانه آموزش و پرورش را، که توسط معاونت های مختلف انجام می شود، یکجا در مقیاسی کوچکتر انجام می دهد؛ از تولید کتاب های درسی گرفته تا فعالیت های پرورشی، و از تربیت بدنی گرفته تا خرید تجهیزات آموزشی. با این تفاوت که به جای یک گروه، هفت گروه از دانش آموزان زیرنظر این سازمان مشغول به تحصیل هستند.

وی در مورد گروه های مختلف دانش آموزان زیر نظر این سازمان گفت: این گروه ها شامل دانش آموزان دارای مشکلات بینایی، شنوایی، جسمی – حرکتی، اختلالات رفتاری، اختلالات یادگیری، عقب مانده ذهنی و چند معلولیتی است که تربیت نیروی انسانی مناسب برای آموزش این افراد ،شکل گیری نظام خاص آموزشی و تدوین محتوا برای آنها از وظایف این سازمان محسوب می شود که با مشکلات خاصی نیز همراه است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مورد نیروهای شاغل در این سازمان گفت: اگرچه این حوزه با مشکلات و پیچیدگی های خاص تخصصی مواجه است، ولی سازمان بابرخورداری از بهترین متخصصان موجود کشور توانسته است بخش زیادی ازمشکلات راحل کند.

وی بابیان این که خود من معلم ناشنوایان بوده و در زمینه کودکان کم توان ذهنی تحصیلات آکادمیک دارم، خاطرنشان کرد : با این وجود در بعضی زمینه ها باید سکوت کنم و فقط یاد بگیرم؛ چون گروه های موجود از پیچیدگی های خاصی برخوردارند.

دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 6 مرداد 1394برچسب:کاهش نیروی انسانی در آموزش و پرورش ,
ارسال توسط رحیمیان