8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: باید امکانات دانشگاه را درست مدیریت و با درآمدزایی دانشگاه، وابستگی به شهریه را کم کرد.

 

ملک محمدی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: تعداد دانشجویان نسبت به امکانات و صندلی دانشگاه آزاد کمتر است و این نشان می‌دهد که دانشگاه رشد کمی خود را انجام داده و اکنون باید به سمت کیفی‌سازی حرکت کند.

 

وی افزود: در کیفی‌سازی اقدامات بسیاری باید انجام شود و برای ارتقای کیفیت نیازمند جذب هیات علمی، ایجاد آزمایشگاه‌ها و تامین تجهیزات لازم در بخش امکانات رفاهی و ورزشی هستیم.

 

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد واحد اهواز گفت: طبق اهداف و ماموریت‌های تعریف شده، معاونت اداری و مالی موظف است تمام شرایط و محیط را مناسب با اهداف جهت تامین امکانات و تجهیزات مهیا کند تا کمترین خلایی در ماموریت دانشگاه ایجاد نشود.

 

ملک محمدی ادامه داد: امسال قرار شده که از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی اهواز به بیرون از دانشگاه خدماتی ارائه شود تا از این طریق دانشگاه درآمدزایی داشته و از وابستگی آن به شهریه کاسته شود.

 

وی عنوان کرد: از سوی دیگر ساختار سازمانی دانشگاه باید اصلاح شود تا نیروی انسانی دانشگاه متناسب با توانمندی‌های خود فعالیت کنند و از هدر رفت انرژی جلوگیری شود. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز امکانات بسیاری در اختیار دارد که باید متناسب با نیاز مورد استفاده قرار گیرد و درست مدیریت شود.

 

ملک محمدی گفت: باید در دانشگاه به صورتی عمل شود تا تنها دغدغه دانشجو تحصیل و درس خواندن باشد. ما به دانشجو به دید اقتصادی نگاه نمی‌کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد,
ارسال توسط رحیمیان