8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج آزمون نهایی تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محسن محدث روز شنبه با بیان اینکه این دسته از داوطلبان بعد از موفقیت در آزمون کتبی که روز جمعه 17 دی‌ماه به صورت متمرکز در شهر مقدس قم برگزار شده بود به مرحله مصاحبه علمی راه یافته بودند افزود: در طول سه هفته برگزاری مصاحبه علمی، بیش از 170 نفر در رشته‌های شش گانه، در مصاحبه شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه قبولی برخی از داوطلبان به صورت مشروط اعلام شده است، خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبولی آنها به صورت مشروط اعلام شده است ملزم به اخذ معرفی‌نامه از مدرسه علمیه محل سکونت مبنی بر تعهد آن مدرسه بر به‌کارگیری بعد از اتمام تحصیلات داوطلب و ارسال آن به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تا تاریخ 25/11/89 هستند.
مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه اخذ معرفی‌نامه از مدارس محل سکونت، در دفترچه راهنمای پذیرش تربیت مدرس نیز تذکر داده شده بود، افزود: در صورت عدم ارائه این معرفی‌نامه افراد واجد شرایط دیگر، جایگزین خواهند شد.
محدث اضافه کرد: با توجه به حد نصاب نرسیدن رشته کلام اسلامی و عدم تشکیل کلاس برای داوطلبان این رشته، قبول شدگان نهایی این رشته با ارائه تقاضای مکتوب می‌توانند به رشته فلسفه اسلامی تغییر رشته دهند.
وی رشته‌های مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران را شامل تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، مطالعات اسلامی زنان و ادبیات عرب ذکر کرد.
حجت‌الاسلام محدث یادآور شد: قبول‌شدگان نهایی سومین دوره تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران برای شرکت در کلاس‌ها و شروع ترم، باید روز پنج شنبه 28 بهمن 89 در مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری(س)‌ در شهر مقدس قم حضور پیدا کنند.
وی تصریح کرد: اسامی قبول‌شدگان در این آزمون در سامانه مدیریت سنجش و پذیرش به آدرس  http://www.whc.ir/paziresh قابل دریافت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان