8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

مدير توسعه منابع انساني شركت ملي گاز ايران از جذب 660 نفر نيرو، براي مجتمع گاز پارس جنوبي در سالجاري خبر داد و گفت: پس از صدور مجوز از سوي وزير محترم نفت ، قرار است تا پايان سالجاري شركت ملي گاز ايران هزار و 200 نفر را در شركت هاي زير مجموعه خود به غير از استان تهران جذب نمايد.

به گزارش روابط عمومي شركت ملي گاز ايران، محمد مهدي هادي زاده در حاشيه شانزدهمين نمايشگاه بين المللي با اعلام اين خبر گفت: هم اكنون ثبت نام به منظور شركت در آزمون استخدامي مجتمع گاز پارس جنوبي آغاز شده است.

وي با اشاره به اينكه متقاضيان مقطع دكتري آزمون نخواهند داشت و فقط مصاحبه مي شوند، تصريح نمود: اين آزمون براي مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد در روز ششم خرداد ماه برگزار مي شود و پس از اعلام نتايج افراد متخصص را جذب مي نماييم.

هادي زاده با اشاره به اينكه واحد منابع انساني پس از جذب نيروي انساني وظايفي را تا هنگام بازنشستگي و پس از اين مرحله به عهده دارد، اظهار داشت: علاوه بر تامين نيازهاي مادي، يكي از وظايف خطير هر سازمان برآوردن نياز هاي معنوي نيروي انساني است.


 

ارتقا ورزش همگاني با هدف ارتقا سلامت جسمي و روحي همكاران

مدير توسعه منابع انساني شركت ملي گاز ايران، در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه گسترش و توسعه ورزش همگاني با هدف ارتقا سلامت جسمي و روحي همكاران از ديگر اهداف اين واحد مي باشد گفت: نگاهي كه امروز در حوزه ورزش است تعطيلي ورزش هاي قهرماني و توسعه ورزش همگاني مي باشد.

وي تصريح نمود: با ابلاغيه اي كه از سوي منابع انساني آمده تصميم داريم ورزش همگاني را توسعه دهيم.

هادي زاده افزود: در اين ميان استعدادها را نيز شناسايي خواهيم كرد و مراجع مربوطه جهت پيشرفت بيشتر معرفي مي نماييم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: هدف ما حضور تمامي همكارانمان در حوزه ورزش مي باشد.

1390/1/29 تعداد بازديد: 519



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان