8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
ابوترابی:  
نتایج اولیه فراخوان تاسیس دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام شد  
دبیر دفاتر پیشخوان دولت گفت: اسامی 499 نفر از متقاضیان واجد شرایط ایجاد و بهره برداری از دفاتر پیشخوان دولتی و غیردولتی اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دل آرام ابوترابی در این باره اظهارداشت: نتایج اولیه فراخوان ایجاد و بهره برداری از دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و اسامی واجدان شرایط اولیه شركت در آزمون از طریق سامانه فراخوان اعطای پروانه دفاتر پیشخوان به آدرس www.pishkhan-qz.ir اعلام شده است.
ابوترابی یادآورشد: از مجموع افراد ثبت نام شده تعداد، 17 متقاضی به دلیل عدم ارسال مدارك مطابق دستورالعمل فراخوان، 29 متقاضی به سبب نداشتن شرایط لازم، 41 متقاضی به دلیل عدم تطابق محل سكونت با كد انتخابی برابر مقررات حذف و 499 متقاضی واجد شرایط اولیه نیز برای آزمون معرفی شدند.
وی تصریح کرد: مدارك ارسالی تعدادی ازمتقاضیان هم دارای نقص اساسی است كه حداكثر تا تاریخ 17 اردیبهشت ماه  فرصت دارند تا با مراجعه به دفتر انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان به آدرس قزوین، خیابان تهران قدیم، کوچه آرام، پلاک 117، نسبت به رفع نقص مدارك خود اقدام کنند درغیر این صورت كارت ورود به جلسه آزمون برای آنان صادر نخواهد شد.
ابوترابی یادآورشد: تمام  کسانی که اعتراض ویا شکایتی دارند حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت www.pishkhan-qz.ir نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند و بعد از مهلت یاد شده هیچگونه اعتراضی پذیرفته نیست.
این مسئول زمان برگزاری آزمون الكترونیكی را روز24 و 25 اردیبهشت ماه  سال جاری اعلام كرد و افزود: اطلاعات مربوط به نحوه دریافت كارت ورود به جلسه و ساعت برگزاری آزمون به تفكیك مناطق، به زودی از طریق آدرس اینترنتی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان