8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

مديركل پژوهش و نوآوري نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور خبر داد؛ كتاب «تأملات نظري در كتابداري و اطلاع‌رساني» منتشر شد مديركل پژوهش و نوآوري نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور از چاپ كتاب « تأملات نظري در كتابداري و اطلاع‌رساني » خبر داد.

به گزارش روابط عمومي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور، به گفته محمد خندان، مديركل پژوهش و نوآوري نهاد كتابخانه‌هاي عمومي، كتاب « تأملات نظري در كتابداري و اطلاع‌رساني » حاوي مقالاتي است كه سابقاً با درونمايه‌اي نظري و فلسفي در مجلۀ «پيام كتابخانه» (سابق) منتشر شده‌ بودند.

محمد خندان افزود: به گمان ما، بازنشر اين مقالات در مجموعه‌اي واحد، مي‌تواند گنجينۀ مفيدي از مقالات نظرورزانه را در حوزۀ كتابداري و اطلاع‌رساني به علاقه‌مندان ارائه كند و لازم به تذكر است كه انتشار چنين مجموعه‌هايي در كشور ما هم مسبوق به سابقه است و هم فوايدي دارد، از جمله اينكه: مقالاتِ هم موضوع يكجا در اختيار مردم قرار مي‌گيرند و امكان مقايسۀ مقالات با يكديگر و نتيجه‌گيريِ بهتر از آنها فراهم مي‌شود و نسل كنوني از تلاش‌ها و تكاپوهاي فكري نسل‌هاي پيشين آگاه مي‌گردد و زمينۀ پيوستگي فكري و فرهنگي بين‌نسلي مهيا مي‌شود.

مدير كل پژوهش و نوآوري هاي نهاد كتابخانه ها با اشاره به اهميت اين كتاب افزودند: اميدوارم بازنشر مجموعه مقالاتِ مجلۀ «پيام كتابخانه» كه صبغۀ نظري و فلسفي داشته‌اند، در خدمت تحقق اين اهداف بوده باشد.

همچنين ايشان در تشكر از دست‌اندركاران تهيه كتاب گفتند: جا دارد از همۀ كساني كه در ترجمه و تأليف مقالات و چاپ اين مجموعه سهيم بوده‌اند، تشكر كنم. به‌ويژه بايد از مرحومان اسدالله آزاد و علي مزيناني ياد كرد كه نامشان در ترجمۀ برخي از مقالات فراروي ماست.

خندان در پايان خاطرنشان كرد: «نهاد» ضمن استقبال از پيشنهادها و انتقادهاي عالمانة استادان، دانشجويان و فرهيختگان حوزة كتابداري و اطلاع‌رساني، آمادگي خود را براي همكاري علمي با اين عزيزان اعلام مي‌كند.

لازم به ذكر است اين كتاب توسط انتشارات كتاب‌نشر وابسته به نهاد كتابخانه‌هاي عمومي، منتشر شده است و علاقه‌مندان مي‌توانند با شماره 88978416 از نحوه خريد اين كتاب مطلع شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان