8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مهلت ثبت نام آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی تمدید شد  
 مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سال جاری نهاد کتابخانه های عمومی تا ساعت 24 روز سه شنبه اول اسفند تمدید شد.
 عطالله رستگار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر به دلیل استقبال داوطلبان برای حضور در این آزمون استخدامی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اخذ مجوز برای استخدام 12 نفر در کتابخانه های عمومی استان گفت: بر این اساس دو نیروی جدید کتابدار و کتابدار بخش کودک در بیجار استخدام می شوند.
به گفته وی همچنین بر اساس مجوز استخدامی پیش گفته در کتابخانه های عمومی شهرستان دیواندره یک کتابدار که با مباحث کامپیوتر و فناوری اطلاعات آشنایی کاملی داشته باشد استخدام می شود.
رستگار با اشاره به اینکه در سال جاری بیشترین نیروی مورد نیاز برای استخدامی به کتابخانه های عمومی سروآباد اختصاص یافته است گفت: در این شهرستان سه کتابدار مورد نیاز است که باید یکی از آنها دارای مدرک مهندسی فناوری اطلاعات باشد.
به گفته وی در هر کدام از شهرستان های سقز، قروه و مریوان نیز یک کتابدار برای بخش کودک کتابخانه های عمومی شهرستان های نامبرده استخدام می شود که اولویت در این شهرستان ها با بانوان است.
وی نیاز شهرستان سنندج را در مجوز استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور سه نفر اعلام کرد و گفت: یک کارشناس امور اداری و دو کارشناس فناوری اطلاعات نیز در این شهرستان استخدام می شوند که هر دو نفر این افراد باید مرد باشند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان