8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

علوم پزشکی کردستان 159 نیرو استخدام می کند    




مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری آزمون استخدام قراردادی این دانشگاه برای بکارگیری 159 نیرو خبر داد.

سید محی الدین سجادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این آزمون که روز جمعه 18 اسفند برگزار می شود، 159 نفر از افراد واجد شرایط در رشته های درمانی جذب می شوند.
به گفته وی در این آزمون پرستار، ماما، فوریت های پزشکی، پرستار بهداشت دهان و دندان، بهداشتکار دهان و دندان، کاردان دندانسازی، کارشناس هوشبری، کارشناس آزمایشگاه، کاردان آزمایشگاه، کارشناس رادیولوژی و کاردان اتاق عمل جذب می شوند.

وی اضافه کرد: داوطلبان از طریق برگزاری آزمون کتبی عمومی، تخصصی و برگزاری مصاحبه به صورت قراردادی (موضوع قرارداد تبصره 5 ماده 31 آئین نامه اداری ، استخدامی) و با رعایت مقررات استخدامی مصوب هیأت امنای دانشگاه پس از سیر مراحل گزینش برای خدمت در واحدهای تابعه دانشگاه جذب و بکار گیری خواهند شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه آزمون استخدامی مورخ 18/12/91 در شهر سنندج برگزار می شود، یادآورشد: داوطلبان می توانند از تاریخ سه تا 12 اسفند با مراجعه به پایگاه آزمون استخدامی به نشانی WWW.MUKAZmoon.ir به صورت اینترنتی ثبت نام نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان