8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
معاون آموزش متوسطه وزيرآموزش وپرورش خبرداد:  
جذب "معاون فناوري مدارس" از فارغ‌التحصيلان دانشگاه شهيدرجايي  
معاون آموزش‌متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش با بيان‌اينکه اگر مجوز استخدام به آموزش وپرورش داده‌شود، براي تامين نيروهاي‌جديد معاون‌فناوري اقدام‌خواهيم‌کرد، گفت: اولويت جذب نيروي معاون فناوري با فارغ التحصيلان رشته‌هاي رايانه شامل برنامه نويسي، سخت افزار و نرم افزار است و يا از فارغ التحصيلان دانشگاه فرهنگيان و شهيدرجايي استفاده خواهيم‌کرد.
ابراهيم سحرخيز در گفتگو با پانا اظهار کرد: در حال حاضر در خصوص ايجاد پست معاون فناوري در مدارس پيش بيني هاي لازم صورت گرفته و برخي از مدارس، معاون فناوري دارند. وي با بيان‌اينکه در ضوابط درجه‌بندي مدارس که براساس آن نيروي انساني تخصيص پيدامي‌کند، 2 سمت و پست سازماني در سطح مدارس دراين خصوص تعريف شده است، ادامه داد: معاون اجرايي، يکي از اين پست هاست که بايد با حداقل‌هاي کار با رايانه آشنايي کافي داشته باشد.

معاون‌آموزش‌متوسطه وزارت‌آموزش‌وپرورش افزود: معاون‌فناوري دومين‌پستي است که در سطح‌مدارس تعريف‌شده‌است و وظيفه نگهداري و پشتيباني‌فني تجهيزات‌رايانه‌اي، سيستم هاي هوشمند و آزمايشگاه ها را به‌عهده‌دارد.
معاون فناوري در چارت درجه بندي مدارس روستاي و شهري تعريف شده است
سحرخيز با بيان اينکه تقريبا در رابطه با معاون فناوري در سطح مدارس با مشکل خاصي مواجه نيستيم، اضافه کرد: در بازنگري که در چارت درجه بندي مدارس روستايي و شهري داشتيم، معاون فناوري براي دبيرستانها و هنرستانها از 2 سال پيش تعريف شده است.وي درباره نحوه جذب اين نيروها گفت: درحال حاضر از نيروهاي موجود آموزش وپرورش که رشته هاي تحصيلي شان رايانه (سخت افزار، نرم افزار) بوده است و يا به طور تجربي کار با رايانه را آموخته اند، استفاده شده است.
در صورت وجودمجوز، معاون فناوري مدارس را از طريق برگزاري آزمون اقدام مي كنيم
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش با بيان اينکه اگر مجوز استخدام به آموزش و پرورش داده شود، براي تامين نيروهاي جديد معاون‌فناوري اقدام خواهيم‌کرد، خاطرنشان‌کرد: اولويت جذب نيروي معاون فناوري با فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي رايانه شامل برنامه نويسي، سخت افزار و نرم افزاراست و يا از فارغ التحصيلان دانشگاه فرهنگيان و شهيد رجايي استفاده خواهيم کرد. وي با بيان اينکه درحال حاضر تعدادي بورسيه داريم که در شهيدرجايي مشغول به تحصيل هستند، تصريح‌کرد: از آنجايي که دانشگاه شهيدرجايي، به تربيت دبيرفني مي‌پردازد، از فارغ التحصيلان رشته‌هاي مربوط به رايانه در سطح دبيرستان ها و هنرستانها استفاده خواهدشد تا خلاء موجود در بحث معاون فناوري را برطرف کنند.
سحرخيز در پايان با بيان اينکه اين برنامه درنظرگرفته شده است، اما زمان بر است، تاکيدکرد: زمان نياز است تا دانشجويان بورسيه شهيدرجايي فارغ‌التحصيل شوند، اما اگر مجوز استخدام داشته‌باشيم، از طريق آزمون نيرو جذب‌خواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان