8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان خبر داد  
استخدام 12 نیروی جدید در کتابخانه‌های عمومی کردستان  
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان از اخذ مجوز برای استخدام 12 نیروی فارغ‌التحصیل دانشگاهی در این نهاد فرهنگی خبر داد.
عطا‌الله رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: استخدام این تعداد نیرو به منظور رفع کمبود نیروی انسانی در اداره کتابخانه‌های عمومی هفت شهرستان استان کردستان صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: بر این اساس شهرستان بیجار نیاز به استخدام دو نفر نیروی جدید کتابدار و کتابدار بخش کودک است که اولویت پذیرش با توجه به نیازهای کتابخانه‌های این شهرستان به ترتیب با دارندگان مدرک مهندسی فناوری اطلاعات و بانوان است.
رستگار گفت: همچنین بر اساس مجوز استخدامی مذکور در کتابخانه‌های عمومی شهرستان دیواندره یک کتابدار که با مباحث کامپیوتر و فناوری اطلاعات آشنایی کاملی داشته باشد استخدام می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با اشاره به اینکه در سال‌جاری بیشترین نیروی مورد نیاز برای استخدامی به کتابخانه‌های عمومی شهرستان سروآباد اختصاص دارد، افزود: در این شهرستان سه نفر کتابدار مورد نیاز است که یکی از آنها دارای مدرک مهندسی فناوری اطلاعات باشد.
وی گفت: در هر کدام از شهرستان‌های سقز، قروه و مریوان نیز یک کتابدار برای بخش کودک کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های نامبرده استخدام می‌شود که اولویت در دو شهرستان نخست با بانوان است.
رستگار، آمار شهرستان سنندج را در مجوز استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سه نفر اعلام کرد و گفت: یک کارشناس امور اداری و دو کارشناس فناوری اطلاعات نیز در این شهرستان استخدام می‌شوند که هر دو نفر باید مرد باشند.
وی گفت: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته¬های کتابداری، علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی، الهیات و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، تاریخ، امور فرهنگی و مدیریت امور فرهنگی، برنامه¬ریزی امور فرهنگی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر در علوم حوزوی برای رشته شغلی کتابداری لازم و ضروری است.
رستگار با بیان اینکه اولویت استخدام در رشته شغلی کتابداری بخش کودک با بانوان است، تصریح کرد: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته‌های کتابداری، نمایش (گرایش ادبیات نمایشی، گرایش بازیگری، نمایش عروسکی)، روانشناسی تربیتی، نقاشی، علوم تربیتی (گرایش پیش دبستانی) از ضروریات این رشته شغلی است.
وی گفت: برای رشته شغلی کارشناس امور اداری، دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته‌های علوم اداری، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی، مدیریت پرسنلی و مدیریت اقتصادی در مقطع کارشناسی ، مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش های منابع انسانی، مدیریت تحول، تشکیلات و روش‌ها و مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی و رشته‌های مهندسی صنایع، حقوق مرد نیاز است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان افزود: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در رشته مهندسی کامپیوتر (همه گرایش‌ها) و مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش‌ها) برای رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات نیز ضروری است.
وی در پایان این گفتگو تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان تا تاریخ 28 بهمن سال‌جاری از طریق سامانه اینترنتی به آدرس(www.iranpl.ir) انجام می‌پذیرد و تاریخ مذکور قابل تمدید نیست.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان