8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مدیرکل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد کتابخانه‌های کشور از دعوت به همکاری نیروهای جدید برای کتابخانه‌های عمومی تازه تأسیس کشور از طریق آزمون کتبی و شفاهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران احمدی گفت: نام نویسی از 20 بهمن امسال آغاز شده و تا 28 بهمن ادامه دارد که از طریق پورتال اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های کشور به آدرس www.iranpl.ir انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم اسفند آزمون به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود.
وی در ادامه با اشاره به رشته‌های تحصیلی فارغ التحصیلان متقاضی همکاری در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشورگفت:: جذب نیرو، شامل رشته‌های مختلفی از جمله کتابداری، الهیات، مدیریت امور فرهنگی، روانشناسی کودک، علوم تربیتی و ... خواهد بود که به ترتیب نیاز در بخش‌های ستادی و کتابخانه‌ای مشغول به کار خواهند شد.
مدیرکل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد کتابخانه‌های کشورتصریح کرد : ما به تفکیک هر استان نیازسنجی می‌کنیم و تعداد نیروهای مورد نیاز را به همراه شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان، دعوت به کار خواهیم کرد.
بگفته احمدی آزمون استخدامی نهاد در دو مرحله انجام می‌شود که در مرحله اول آزمون کتبی است و به صورت عمومی در سطح کشور برگزار می‌شود و بعد از اعلام سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان از آن‌ها برای مصاحبه حضوری و تخصصی دعوت می‌شود تا نفرات نهایی از میان آن‌ها جذب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان