8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

 

جهت همكاری در كتابخانه های تازه تاسیس در سراسر كشور؛
نهاد كتابخانه ها، فارغ التحصیلان دانشگاهی را دعوت به كار می كند
 مدیركل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد كتابخانه های كشور از دعوت به همكاری نیروهای جدید برای كتابخانه های عمومی تازه تاسیس در كشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی نهاد كتابخانه های عمومی كشور، حمیدرضا احمدی مدیركل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد كتابخانه ها از دعوت به كار نیروهای جدید برای كتابخانه های عمومی تازه تاسیس در سراسر كشور از طریق آزمون كتبی و شفاهی خبر داد و گفت: ثبت نام از تاریخ 20 لغایت 28 بهمن ماه از طریق پورتال اطلاع رسانی نهاد كتابخانه های كشور به آدرس:‌ www.iranpl.ir انجام خواهد شد و پیش بینی می شود در نیمه دوم اسفندماه آزمون به صورت همزمان در سراسر كشور برگزار شود.


احمدی در ادامه با اشاره به رشته های تحصیلی فارغ التحصیلان متقاضی همكاری در نهاد كتابخانه های عمومی كشور گفت: جذب نیرو شامل رشته های مختلفی از جمله؛ كتابداری، الهیات، مدیریت امور فرهنگی، روانشناسی كودك، علوم تربیتی و ... خواهد بود كه به ترتیب نیاز در بخش های ستادی و كتابخانه ای مشغول به كار خواهند شد.


وی در ادامه افزود: ما به تفكیك هر استان نیاز سنجی می كنیم و تعداد نیروهای مورد نیاز را به همراه شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان دعوت به كار متعاقباً اعلام خواهیم كرد.


مدیركل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد كتابخانه های كشور در خاتمه خاطرنشان كرد: آزمون استخدامی نهاد در 2 مرحله انجام خواهد پذیرفت كه در مرحله اول آزمون كتبی است و به صورت عمومی در سطح كشور برگزار خواهد شد و بعد از اعلام 3 برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از آنها برای مصاحبه حضوری و تخصصی دعوت خواهد شد تا نفرات نهایی از میان آنها جذب نهاد كتابخانه های عمومی كشور شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان