8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

آقای دكتر زیویار، معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان و رئیس كمیته اجرایی آزمون استخدامی استان در جلسه هماهنگی اعضای این كمیته گفت:
به منظور ساماندهی تشكیلات و ساختار دستگاه های اجرایی استان و با توجه به بررسی هایی كه در خصوص نیاز دستگاه های اجرایی به نیروی انسانی متخصص انجام شده، سهمیه استخدامی قابل ملاحظه ای برای كل استان اخذ گردید كه در طی چند مرحله و از طریق آزمون عمومی و اختصاصی نسبت به جذب واجدین شرط اقدام خواهد شد. تعداد سهمیه ای كه تا كنون برای استان در سال جاری اخذ گردیده بالغ بر 4000 نفر است كه این رقم به غیر از مركز استان و نیز مراكز بهداشتی و درمانی اصفهان و كاشان و اداره كل جهاد كشاورزی است كه بزودی ابلاغ خواهد شد.
دكتر زیویار افزود:
در مرحله اول آزمون كه در روز جمعه 26 خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد پذیرش برای 28 دستگاه اجرایی استان و در قالب 1275 پست سازمانی صورت خواهد گرفت. رویكرد در استخدام نیروی انسانی در استان، نگاه ویژه به جذب نیروهای متخصص و متعهد می باشد. در جذب نیروی انسانی هدف این است كه نیروهایی كه جذب دستگاه های دولتی می شوند دردراز مدت خود منشا خدمات برجسته ای شده و بتوانند در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های تحول اداری مثمرثمر باشند. از جمله موارد مورد تاكید همچنین جذب ایثارگران و فرزندان شاهد است كه با رایزنی های صورت گرفته سهمیه قانونی ایثارگران رعایت شده است. 3 درصد از سهمیه نیز در اختیار معلولان است كه اطلاع رسانی لازم از طریق اداره كل بهزیستی به معلولان عزیز شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان با اعلام اینكه نحوه ثبت نام به صورت الكترونیكی خواهد بود، گفت:‌
آ‎زمون در یك روز و سوالات آن در قالب 100 سوال عمومی و 80 سوال تخصصی با توجه به رشته شغلی انتخابی افراد طرح خواهد شد. ثبت نام نیز به صورت كاملا اینترنتی بوده و داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت www.esfazmoon.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. به منظور رفاه حال داوطلبان، استان به چهار حوزه امتحانی با محوریت شهرستان های اصفهان، كاشان، شهرضا و نجف آباد تقسیم شده و داوطلبان در این حوزه های چهارگانه تقسیم بندی خواهند شد.
از علاقمندانی كه تقاضای خدمت در بخش دولتی را دارند دعوت می كنم كه این آمادگی را داشته باشند كه با اعلام آغاز فرایند ثبت نام و در روزهای اولیه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته های شغلی متناسب با مدارك تحصیلی دانشگاهی خود اقدام نمایند.ثبت نام از روز دوشنبه مورخ 08/03/1391 از طریق سایت اعلام شده صورت خواهد گرفت .
 

برای دریافت سوالات آزمونهای استخدامی کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان