8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
  • 4 - آیا نرم افزار همراه بانک بر روی گوشی های ویندوز موبایل نصب می شود ؟

    بله. با استفاده از نرم افزار واسط به نام Intent_MIDlet_Manager مي توانيد نرم افزار را بر روي گوشي خود نصب نماييد.
    جهت نصب برنامه همراه بانک صادرات مراحل زير را انجام دهيد :
    1. در صورتيکه اطلاعات مهمي روي گوشي خود داريد ، از آنها بر روي کامپيوتر نسخه پشتيبان تهيه کنيد.
    2. اگر گوشي شما لمسي مي باشد فايل BSI2.2_Touch.jar و چنانچه غير لمسي مي باشد فايل BSI2.2.jar را را از طريق Bluetooth و يا نرم افزار Active Synch به گوشي تلفن همراه خود انتقال دهيد.
    3. براي نسخه هاي ويندوز موبايل قديمي تر از 6.1 فايل Intent_MIDlet_Manager_11.1.7.1034.cab و براي نسخه هاي 6.1 به بعد ، فايل Intent_MIDlet_Manager_11.1.7.1036.cab را به گوشي تلفن همراه خود انتقال دهيد. (در صورتيکه خودتان محل قرار گرفتن فايل را مشخص ننماييد ، فايل در محل پيش فرض پوشه مستندات (Documents) قرار مي‌گيرد.)
      تذکر : نام فايل را قبل و بعد از انتقال به هيچ وجه تغيير ندهيد. توصيه : فايل را از طريق نرم افزار Active Synch به گوشي انتقال دهيد.
    4. با انتخاب فايل MIDlet بر روي گوشي ، آن را نصب نماييد.
    5. پس از نصب برنامه ، Midlet Manager را از منوي برنامه ها ( Applications / Programs ) بر روي گوشي خود اجرا نماييد.
    6. با انتخاب دکمه منو (Menu) گزينه نصب (Install) را برگزينيد و Local را انتخاب نماييد ، ليست تمامي فايل‌هاي قابل نصب موجود بر روي گوشي نمايش داده مي شوند. از بين آنها فايل BSI2.2_Touch.jar يا BSI2.2.jar را انتخاب نموده و نصب نماييد.
    7. برنامه همراه بانک را اجرا نماييد.
  • 5 - آیا برنامه همراه بانک بر روی گوشی های سامسونگ و ال جی نیز نصب می شوند ؟

    برنامه همراه بانک ، قابليت نصب بر روي گوشي هاي پشتيباني کننده از جاوا را دارد. نصب نرم افزار بر روي برخي از مدل‌هاي اين گوشي ها با استفاده از برنامه هاي جانبي و کدهاي فعال کننده حالت نصب (installation mode) امکان پذير مي باشد. بدليل اينکه پيش نياز هاي نصب نرم افزار بر روي هر مدل با مدل ديگر متفاوت مي باشد ، نمي‌توان يک راهکار مشترک براي تمامي مدل ها ارائه داد.
  • 6 - من از گوشی نوکیا استفاده می نمایم. آیا برای نصب همراه بانک به نرم افزار PC Suite نیاز است ؟

    نصب نرم افزار بر روي بعضي از مدل هاي گوشي هاي نوکيا از طريق نرم افزار PC Suite و با استفاده از کابل USB انجام مي شود.
  • 7 - از نسخه قبلی نرم افزار استفاده می نمایم ولی نسخه جدید بر روی گوشی نصب نمی شود !

    پيش از نصب نسخه جديد مي بايست نسخه قبلي را از گوشي تلفن همراه خود حذف نماييد.
  • 8 - رمز عبور که در ابتدای ورود به سیستم تعیین می گردد ، چه رمزی است و از کجا می توان آن را دریافت کرد ؟

    رمز عبور برنامه ، عددي است که در زمان نصب برنامه بصورت دلخواه بين 3 تا 9 رقم تعيين مي گردد و پس از آن ، براي هر بار اجراي برنامه مي بايست در کادر مربوطه درج گردد.
  • 9 - رمز عبور برنامه چند رقم باید باشد ؟

    رمز عبور برنامه بين 3 تا 9 رقم مي‌تواند تعيين گردد ، فقط بايد در نظر داشت که نرم افزار از پذيرش رمزهاي ساده مثل 1111 يا 12345 جلوگيري مي نمايد.
  • 10 - تفاوت رمز اول و دوم کارت چیست ؟

    رمز اول کارت عددي است 4 رقمي که در حضور کارت امکان استفاده از خدمات بانکي را به دارنده آن مي دهد. در حاليکه رمز دوم کارت عددي است بين 5 تا 12 رقم که در کنار شماره کارت امکان استفاده از خدمات بانکي را به دارنده آن مي دهد. بنابراين عدم افشاي رمزهاي اول و دوم کارت نزد ديگران اکيداً توصيه مي گردد.
  • 11 - چگونه می توانم رمز دوم کارت خود را فعال نمایم ؟

    براي دريافت رمز دوم کارت مي بايست به يکي از دستگاه هاي خودپرداز بانک صادرات ايران مراجعه نموده و از طريق منوي "عمليات رمز" ، گزينه "تخصيص يا تغيير رمز دوم کارت" ، رمز مورد نظر را بين 5 تا 12 رقم ، تعريف نماييد.
    شايان ذکر مي باشد در صورتيکه رمز دوم کارت خود را فراموش نماييد ، مي توانيد به همين روش رمز جديد تعريف نماييد.
  • 12 - آیا رمز حساب همان رمز کارت است ؟

    خير. رمز حساب عددي 4 رقمي است که بين سيستم هاي تلفنبانک و همراه بانک مشترک بوده و در کنار شماره حساب امکان استفاده از خدمات بانکي را به دارنده آن مي دهد. بنابراين عدم افشاي رمز حساب نزد ديگران اکيداً توصيه مي گردد.
  • 13 - پیام ارسال نمی گردد ! و یا ارسال پیام با خطا مواجه می شود !

    چنانچه در ارسال پيام با مشکل مواجه شديد به ترتيب موارد زير را بررسي نماييد :
    • اگر سيم کارت مورد استفاده ، اعتباري مي باشد از وجود اعتبار لازم جهت ارسال پيامک اطمينان حاصل نماييد. در صورت عدم وجود اعتبار کافي نسبت به شارژ سيم کارت اقدام نماييد.
    • اگر از سيم کارت همراه اول با نام شبکه IR-TCI استفاده مي نماييد ، با مراجعه به دفاتر خدمات همراه اول، نسبت به تعويض آن اقدام نماييد. سيم کارت هاي جديد MCI مي باشند.
    • بازگشت به تنظيمات اوليه را اجرا نموده و دوباره درخواست خود را ارسال نماييد.
    • اگر از سيم کارت همراه اول MCI استفاده مي نماييد ، از همراه بانک بطور کامل خارج شده و تنظيمات (Settings) پيام‌هاي (Messaging) گوشي خود را انتخاب نماييد. پس از آن به ترتيب منوهاي پيام‌هاي متني (Text message) ، مراکز پيام يا خدمات ( Message/Service centers ) را انتخاب نماييد. در اين قسمت شماره مرکز پيام که عددي مشابه 9891100500+ مي باشد قرار دارد. با انتخاب ويرايش ، سه رقم سمت راست عدد ياد شده را از 500 تا 509 تغيير داده و با هر تغيير ، رفع مشکل ارسال پيام در همراه بانک را کنترل نماييد.
    • در برخي مناطق ، با حذف شماره 200040 از شماره هاي مرکز پيام نرم افزار همراه بانک پيام ارسال مي‌گردد.
    • در صورتي که همچنان قادر به ارسال پيام نمي باشيد ، نرم افزار را از گوشي تلفن همراه خود حذف نموده و دوباره نصب نماييد.
  • 14 - پس از ارسال پیام با پاسخ خطا در دریافت پیام مواجه می شوم !

    به ترتيب موارد زير را بررسي نماييد :
    • زبان نوشتاري گوشي تلفن همراه در استفاده از اين نرم افزار مي بايست انگليسي باشد. بنابراين چنانچه زبان نوشتاري گوشي زباني غير از انگليسي مي باشد ، پس از خارج شدن از همراه بانک زبان را تغيير دهيد.
    • بازگشت به تنظيمات اوليه را اجرا نموده و دوباره درخواست خود را ارسال نماييد.
    • در برخي مناطق ، با حذف شماره 200040 از شماره هاي مرکز پيام نرم افزار همراه بانک ، مشکل برطرف مي‌گردد.
    • در صورت عدم رفع مشکل ، نرم افزار را از گوشي تلفن همراه خود حذف نموده و دوباره نصب نماييد.
  • 15 - چگونه می توانم رمز حساب خود را دریافت نمایم ؟

    چنانچه حساب مورد نظر شما به سپهر کارت متصل مي باشد ، براي دريافت رمز حساب ابتدا مي بايست رمز دوم کارت خود را از طريق مراجعه به يکي از دستگاه هاي خودپرداز بانک صادرات ايران به روش توضيح داده شده در پاسخ پرسش شماره 11 ، تعريف نماييد. پس از تعريف رمز دوم کارت :
    دارندگان سپهر کارت براي دريافت رمز حساب مي توانند به يکي از دو روش زير اقدام نمايند :
    • روش اول : مراجعه به منوي "حساب‌ها" و انتخاب گزينه "دريافت رمز حساب" ، درج شماره حساب مورد نظر به همراه شماره 16 رقمي مندرج بر روي کارت سپهر و رمز دوم آن در کادرهاي مربوطه و ارسال درخواست.
    • روش دوم : تماس با تلفنبانک صادرات ، وارد کردن شماره کارت و رمز دوم آن ، انتخاب کليد 6 و درج شماره حساب مورد نظر.
    • مشتريان فاقد سپهر کارت نيز براي دريافت رمز حساب مي بايست به شعبه بانک مراجعه نمايند.
      شايان ذکر مي باشد در صورتيکه رمز حساب خود را فراموش نماييد ، مي توانيد به همين روش رمز جديد دريافت نماييد.
  • 16 - آیا می‌توان رمز حساب را به صورت دلخواه انتخاب کرد ؟

    بله، شما مي‌توانيد پس از دريافت رمز حساب آن را تغيير داده و رمز 4 رقمي دلخواه خود را انتخاب نماييد. براي اين منظور به يکي از دو روش زير اقدام نماييد :
    • روش اول : مراجعه به منوي "حساب‌ها" و انتخاب گزينه "تغيير رمز حساب" ، انتخاب حساب مورد نظر ، درج رمز حساب قبلي و جديد و تکرار رمز جديد در کادرهاي مربوطه و ارسال درخواست.
    • روش دوم : تماس با تلفنبانک صادرات ، وارد کردن شماره حساب و رمز آن ، انتخاب کليد 4 و درج رمز حساب دلخواه خود.
  • 17 - آیا می توان یک حساب را بر روی دو سیم کارت فعال کرد ؟

    خير. بدليل مسائل امنيتي هر حساب تنها به بر روي يک سيم کارت فعال مي گردد.
  • 18 - برای ثبت حساب ، شماره و رمز حساب را در کادر درج و درخواست را ارسال می کنم ولی سیستم جواب می‌دهد "پیام دریافتی صحیح نمی‌باشد" علت چیست؟

    چنانچه زبان نوشتاري گوشي شما فارسي مي باشد ، آن را به انگليسي تغيير دهيد و سپس برنامه همراه بانک را اجرا نموده و حساب خود را ثبت نماييد.
  • 19 - من دارای چندین حساب سپهری می باشم. آیا می‌توانم همه حساب های خودم را ثبت نمایم ؟ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد ؟

    محدوديتي از نظر تعداد حساب هاي ثبت نامي با يک سيم کارت وجود نداشته و شما مي‌توانيد کليه حساب هاي سپهري خود را در سيستم ثبت نام نماييد.
    شايان ذکر مي باشد انجام فعاليت هاي مالي نظير انتقال وجه ، پرداخت قبض و ... تنها بر روي حساب هايي قابل انجام هستند كه عمليات فعال سازي براي تعريف مشتري مرتبط با آنها در شعبه انجام گرفته است. چنانچه مشتري داراي بيش از يک تعريف مشتري باشد ، مي بايست جهت يکسان سازي تعريف مشتري هاي خود به شعبه مراجعه نمايد.
  • 20 - قصد دارم گوشی تلفن همراه خود را واگذار نمایم. آیا حذف نرم افزار از گوشی به تنهایی کافیست ؟

    چنانچه تنها قصد داريد گوشي خود را واگذار نماييد ، ابتدا گزينه "بازگشت به تنظيمات اوليه" را اجرا نموده و پس از آن برنامه را از روي گوشي حذف نماييد. با اين کار کليه اطلاعات حساب هاي ثبت شده و نيز پيام‌هاي دريافتي موجود بر روي گوشي از بين مي روند. پس از آن نرم افزار را بر روي گوشي جديد نصب نموده و اطلاعات حساب ها و سرويس‌هاي يکطرفه خود را بروز رساني نماييد.
  • 21 - قصد دارم سیم کارت خود را واگذار نمایم. آیا باید حساب های ثبت شده خود را حذف نمایم ؟

    مشتري مي بايست پيش از واگذاري سيم‌کارت خود ، چنانچه از سيم کارت ديگري استفاده مي نمايد ، ابتدا با مراجعه به شعبه نسبت به فعال سازي سرويس هاي مالي بر روي سيم کارت جديد اقدام نموده و يک روز پس از ارائه درخواست به شعبه و پس از تعويض سيم کارت ، با مراجعه به منوي "تنظيمات" ، گزينه "بازگشت به تنظيمات اوليه" را اجرا نموده و پس از آن با استفاده از گزينه هاي "انتقال حساب‌ها به سيم‌کارت فعلي" و "انتقال سرويس‌ها به سيم‌کارت فعلي" حساب ها و سرويس هاي يکطرفه ثبت نامي خود را به سيم کارت جديد منتقل نمايد. در صورتيکه سيم کارت ديگري را جايگزين نمي‌نمايد ، بايد حساب ها و سرويس هاي يکطرفه ثبت نامي را در نرم افزار همراه بانک حذف نموده و با مراجعه به يکي از شعب بانک ، نسبت به غيرفعال سازي همراه بانک اقدام نمايد.
  • 22 - گوشی / سیم کارت خود را واگذار کرده ام ولی فراموش کردم که پیش از آن حساب های خود را حذف نمایم.

    جهت جلوگيري از هرگونه سو استفاده احتمالي ، رمز دوم کارت خود را از طريق دستگاه خودپرداز و رمز حساب هاي خود را از طريق سيستم تلفنبانک تغيير دهيد. پس از آن در صورتيکه تنها گوشي خود را واگذار نموده ايد پس از نصب نرم افزار اطلاعات حساب ها و سرويس هاي يکطرفه خود را بروز رساني نماييد و چنانچه سيم کارت واگذار شده است با سيم کارت جديد گزينه هاي "انتقال حساب ها به سيم کارت فعلي" و "انتقال سرويس ها به سيم کارت فعلي" را اجرا نماييد.
  • 23 - از نسخه قبلی نرم افزار استفاده می‌کردم. آیا در صورتیکه نسخه جدید را نصب نمایم باید دوباره کلیه حساب های خود را ثبت نمایم ؟

    در صورتيکه پيش از اين حساب خود را ثبت نموده ايد ديگر نيازي به ثبت حساب نداريد و تنها کافيست با مراجعه به منوي "حساب‌ها" ، گزينه "بروزرساني اطلاعات حساب‌‏ها" را اجرا نماييد.
  • 24 - آیا در صورت تعویض گوشی موبایل و پس از نصب مجدد برنامه باید دوباره حساب های خود را ثبت نمایم ؟

    مشتري مي بايست پيش از واگذاري سيم‌کارت خود ، چنانچه از سيم کارت ديگري استفاده مي نمايد ، ابتدا با مراجعه به شعبه نسبت به فعال سازي سرويس هاي مالي بر روي سيم کارت جديد اقدام نموده و يک روز پس از ارائه درخواست به شعبه و پس از تعويض سيم کارت ، با مراجعه به منوي "تنظيمات" ، گزينه "بازگشت به تنظيمات اوليه" را اجرا نموده و پس از آن با استفاده از گزينه هاي "انتقال حساب‌ها به سيم‌کارت فعلي" و "انتقال سرويس‌ها به سيم‌کارت فعلي" حساب ها و سرويس هاي يکطرفه ثبت نامي خود را به سيم کارت جديد منتقل نمايد. در صورتيکه سيم کارت ديگري را جايگزين نمي‌نمايد ، بايد حساب ها و سرويس هاي يکطرفه ثبت نامي را در نرم افزار همراه بانک حذف نموده و با مراجعه به يکي از شعب بانک ، نسبت به غيرفعال سازي همراه بانک اقدام نمايد.
  • 25 - آیا در صورت تعویض سیم کارت باید دوباره حساب های خود را ثبت نمایم ؟

    در صورتيکه پيش از اين حساب خود را ثبت نموده ايد ديگر نيازي به ثبت حساب نداشته و با مراجعه به منوي "حساب‌ها" ، گزينه "انتقال حساب ها به سيم کارت فعلي" را اجرا نماييد. (چنانچه بر روي سيم کارت قبلي خود سرويس يکطرفه ثبت نموده ايد ، بايد براي انتقال سرويس ثبت نامي به سيم کارت جديد ، گزينه "انتقال سرويس ها به سيم کارت فعلي" را از منوي "سرويس هاي يکطرفه" اجرا نماييد.) پس از آن براي فعال کردن سرويس هاي مالي بر روي سيم کارت جديد مي بايست به شعبه مراجعه نموده و درخواست خود را ارائه نماييد. شايان ذکر است در صورتيکه گوشي تلفن همراه تغيير نکند ولي سيم کارت جديد جايگزين گردد ، پيش از اجراي گزينه "انتقال حساب ها به سيم کارت فعلي" مي بايست از منوي "تنظيمات" گزينه "بازگشت به تنظيمات اوليه" اجرا گردد.
  • 26 - گوشی من به سرقت رفته است. بر روی آن همراه بانک نصب بود. چه اقداماتی باید انجام دهم؟

    در صورت مفقود شدن يا سرقت گوشي و يا سيم‌کارت تلفن همراه خود ، بلافاصله رمز دوم کارت را با استفاده از دستگاه خودپرداز و رمز حساب را با استفاده از سيستم تلفنبانک تغيير دهيد. پس از آن چنانچه سيم کارت با شماره ديگري را جايگزين مي نماييد مطابق توضيحات پاسخ پرسش شماره 19 ، گزينه "انتقال حساب ها به سيم کارت فعلي" را اجرا نماييد.
  • 27 - همراه بانک مانده حساب را اعلام می کند ولی انتقال وجه نمی دهد و اعلام می کند که به شعبه مراجعه شود !

    از نسخه 2.0 به بعد ، استفاده از سرويس هاي مالي همراه بانک تنها پس از مراجعه کاربر به شعبه بانک و تکميل فرم فعال سازي امکان پذير مي گردد.
  • 28 - سقف مبلغ انتقال وجه چقدر می باشد ؟

    انتقال وجه بين حساب هاي يک مشتري بدون محدوديت مي باشد. همچنين در حال حاضر سقف روزانه ساير سرويس هاي مالي مجموعاً مبلغ 5.000.000 ريال از هر حساب مي‏باشد.
  • 29 - سرویس یکطرفه چه کاربردی دارد ؟

    پس از ثبت سرويس يکطرفه ، در صورت داشتن تراکنش ، سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و روزانه در ساعت‌هاي 8 صبح و 4 بعد از ظهر اعلام مي گردد.
  • 30 - چرا پیام های سرویس یکطرفه دیر ارسال می گردد ؟

    با ثبت سرويس يکطرفه ، سه گردش آخر حساب در ساعت هاي 8 صبح و 4 بعد از ظهر براي شما ارسال مي گردد. چنانچه تمايل داريد با انجام هر تراکنش پيامک مربوط به آن براي شما ارسال گردد مي توانيد مطابق توضيحات پاسخ پرسش بعدي اقدام نماييد.
  • 31 - آیا امکان دریافت پیامک پس از انجام هر تراکنش بر روی حساب وجود دارد ؟

    جهت فعال نمودن ارسال پيامک بعد از انجام هر تراکنش مي توانيد با مراجعه به سايت اينترنتي بانک صادرات ايران به نشاني www.bsi.ir و کليک بر روي لينک "مشاهده صورتحساب" ، فرم تقاضاي صورتحساب را تکميل نموده و چاپ نماييد. سپس با مراجعه به شعبه بانک درخواست خود را ارائه نماييد.
  • 32 - چگونه می توانم تعریف مشتری خود را بدست آورم ؟

    براي اين منظور مي توانيد به يکي از خودپردازهاي بانک صادرات ايران مراجعه نموده و از طريق منوي "عمليات رمز" گزينه "شماره تعريف مشتري" را انتخاب نماييد.
  • 33 - پیش از این سرویس یکطرفه ثبت نام کرده بودم ولی دیگر تمایلی به دریافت پیامک ندارم. چگونه می توانم سرویس را غیر فعال نمایم ؟

    مي توانيد با مراجعه به منوي "سرويس هاي يکطرفه" گزينه "حذف سرويس يکطرفه" را انتخاب نموده و سرويس مورد نظر خود را حذف نماييد.
  • 34 - پیامی دریافت کردم مبنی بر اینکه سرویس یکطرفه ام منقضی گردیده است. چگونه می توانم دوباره آن را فعال نمایم ؟

    مدت اعتبار سرويس هاي يکطرفه شش ماه مي باشد و پس از آن ، در صورتيکه مايل باشيد بار ديگر سرويس بر روي حساب شما فعال گردد مي توانيد با مراجعه به منوي "سرويس هاي يکطرفه" گزينه "ثبت سرويس يکطرفه" را انتخاب نموده و آن را بر روي حساب مورد نظر خود ثبت نماييد.
  • 35 - با استفاده از همراه بانک کارت شارژ سیم کارت اعتباری خریداری کرده ام. وجه کارت از حساب کسر شده در حالیکه رمز شارژ ارائه نشده است !

    در اين صورت مي توانيد گزينه "دريافت اطلاعات سه شارژ آخر" را اجرا نماييد. با اجراي اين گزينه رمز سه شارژ آخري که با شماره سيم کارت شما خريداري شده است برايتان ارسال مي گردد. چنانچه با اجراي گزينه ياد شده ، رمز شارژ مورد نظرتان را دريافت ننموديد ، مي توانيد به يکي از خودپردازهاي بانک صادرات ايران مراجعه نموده و همان کارتي را وارد دستگاه نماييد که وجه شارژ از حساب متصل به آن کارت کسر گرديده است. سپس به ترتيب منوهاي فروش شارژ – خدمات شارژ – پيگيري شارژ را انتخاب کرده و نوع سيم کارت (همراه اول ، ايرانسل و ...) را انتخاب نماييد. پيگيري رمز شارژ مورد نظر شما به سه حالت امکان پذير مي باشد :
    • حالت اول ) انتخاب گزينه "آخرين شارژها" : با انتخاب اين گزينه رمز و سريال سه شارژ آخري که با کارت سپهر شما خريداري شده است چاپ مي گردد. چنانچه شارژ مورد نظر شما بين آخرين سه شارژ خريداري شده نباشد مي‌بايست از طريق يکي از دو حالت زير اقدام نماييد.
    • حالت دوم ) انتخاب گزينه "شماره پيگيري" : با انتخاب اين گزينه از شما خواسته مي شود که شماره پيگيري تراکنش خريد شارژ خود را درج نماييد. شماره پيگيري زير ستون شماره سند در صورتحساب دريافتي شما از شعبه درج شده است که با درج آن ، رمز و سريال شارژ مورد نظر چاپ مي گردد.
    • حالت سوم ) انتخاب گزينه "شماره سريال" : با انتخاب اين گزينه از شما خواسته مي شود که شماره سريال تراکنش خريد شارژ خود را درج نماييد. شماره سريال زير ستون شرح در صورتحساب دريافتي شما از شعبه درج شده است که با درج آن ، رمز و سريال شارژ مورد نظر چاپ مي گردد.
  • 36 - اعتبار سیم کارت من با درج رمز شارژی که خریداری کرده ام افزایش نمی یابد و پیغام این شارژ پیش از این استفاده شده است می دهد !

    بدليل اينکه بانک هيچ گونه دخل و تصرفي در شارژ سيم کارت اعتباري واگذار شده اپراتورها ندارد ، در صورتيکه با درج شماره رمز ، اعتبار سيم کارت شما افزايش نيافت ، مي بايست بر حسب نوع سيم کارت با اپراتور مربوطه (شماره 09990 براي اپراتور همراه اول و 700 و يا 09377000000 براي اپراتور ايرانسل) تماس گرفته و مشکل را مطرح نماييد.
  • 37 - آیا با انتخاب تعیین حساب پیش فرض از طریق همراه بانک ، حساب پیش فرض کارت سپهر هم تغییر می کند ؟

    خير. انتخاب يکي از حساب ها بعنوان پيش فرض در نرم افزار همراه بانک ، تنها موجب نمايش آن حساب در کادر شماره حساب سرويس هاي نرم افزار همراه بانک مي گردد و تاثيري بر روي حساب پيش فرض کارت سپهر نخواهد داشت. در صورت تمايل به تغيير حساب پيش فرض کارت سپهر خود مي بايست به شعبه مراجعه و درخواست خود را ارائه نماييد.
  • 38 - با انتخاب گزینه های "استعلام چک" و "تعیین مبلغ چک" ، پیام "حساب جاری ثبت نشده است" می گیرم. علت چیست ؟

    چنانچه حساب جاري ثبت شده در همراه بانک نداشته باشيد و هر يک از خدمات اشاره شده را انتخاب نماييد با اين پيام مواجه خواهيد شد. در صورتيکه داراي حساب جاري مي باشيد ابتدا حساب خود را ثبت نموده و سپس از اين خدمات استفاده نماييد.
  • 39 - شناسه شبای حساب مقصد در انتقال وجه بین بانکی (پایا) را به چه صورت می توان بدست آورد ؟

    شناسه شباي حساب مقصد را مي توانيد از يکي از درگاه هاي بانک مقصد (براي مثال از وب سايت اينترنتي بانک مقصد) اخذ نماييد.
  • 40 - شناسه شبا برای پرداخت اقساط را چگونه می توان بدست آورد ؟

    براي دريافت شناسه شبا جهت پرداخت اقساط بانک صادرات مي توانيد از طريق گزينه "شناسه شبا" در منوي "حساب‌ها" و درج شناسه تسهيلات خود ، شناسه شبا را دريافت نماييد. شناسه شبا در پرداخت اقساط خود در ساير بانک‌ها را نيز مي توانيد از يکي از درگاه هاي بانک مقصد (براي مثال از وب سايت اينترنتي بانک مقصد) بدست آوريد.
  • 41 - چنانچه پس از مطالعه راهنمای استفاده از همراه بانک ، به راهنمایی بیشتری نیاز داشتم با چه شماره ای تماس بگیرم ؟

    چنانچه پس از مطالعه راهنماي استفاده از همراه بانک ، به راهنمايي بيشتري احتياج داشته باشيد ، مي توانيد با صداي سپهر ( شماره 09602 ) تماس حاصل نموده و گزينه 3 را انتخاب نماييد. کارشناسان مرکز پاسخگوي شما خواهند بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:سوالات, متداول, همراه بانک, بانک صادرات ایران,
ارسال توسط رحیمیان